Mari UJI keyakinan dan keberanian diri anda... hehehehe...
Ini ujian ak suke2 buat sendiri.. so ade ape2 silap, cacat cela minta maaf, sebenarnye test ini utk diri ak sendiri jugak.. ihihiihih
Soalan 1:
Masuk bilik atau dewan yang besar.
Ini ujian ak suke2 buat sendiri.. so ade ape2 silap, cacat cela minta maaf, sebenarnye test ini utk diri ak sendiri jugak.. ihihiihih
Soalan 1:
Masuk bilik atau dewan yang besar.
- Anda masuk terus tanpa fikir panjang (ini sebb anda sorang2)
- Anda tolak kawan anda masuk dulu dan follow belakang die
- Anda tak masuk langsung (hihihihi)
- Anda masuk dengan konfidennye, tanpa toleh mane2 utk cari seat semata2.
- Anda masuk sambil mencari dan melambai2 kawan2 yg ade kat dalam (over okey)
Soalan 2:
Masuk kelas dah la lambat, pastu ade lecturer kat depan.
- Anda amik seat yang paling dekat anda nampak
- Anda duduk depan sekali dekat lect, konon nk amik hati sebab lambat.
- Anda duduk belakang sekali, (klu boleh nak duduk paling hujung n penjuru yang ade)
- Anda duduk diantara rakan taulan untuk mengelakkan keseganan
- Anda tak nak duduk langsung (hehehe... sbb xde seat la nih)
Soalan 3:
Pensyarah tanye soalan
- Anda tunduk2 buat2 ade keja... (haaa... yg nih mesti ramai ade pengalaman kan..kan..kan)
- Anda pandang depan dengan konfiden nye, dgn harapan lect tak nak pilih anda (pdahal dlm hati dup..dap..dup dap)
- Anda angkat tangan... sambil sengih2... (hahahaha, die mmg hebat)
- Anda pandang depan dengan senyum2 buat muke seposen
- Anda buat2 terkejut pandang lect, konon tak dengar soalan, pastu buat muke blurrr.....
Soalan 4:
Berjalan dikhalayak ramai:
(pesanan kepada diri: klu jalan sorang2 kt tmpt org rmai mesti kite rase org cm pandag2 kite kan..kan??.. padahal tolongla jgn perasan... hahaha... itu hanya perasaan kite yang melebih2... hihihi
- Jalan tunduk 6o darjah, sambil pandang bawah kire2 batu, sampah sarap atau pun ape2 yang ade kat bawah tuh...
- Badan tegak, kepala tegak 90 darjah, tahan nafas tak lepas, pandang depan 200m tak tgk sekeliling... (klu boleh nk terbang je drpd situ)
- Cari laluan special yang wujud *itupun klu ade* yg kat hujung2, penjuru2...
- Jalan sambil pegang handphone, konon balas mcg, padahal duk usha last mesej punyer.. (sebb nk cover)
- Jalan buat selamba, jalan ini aku yang punyer, ade org halang langgar je *kite kan hebat* (eh ade ke org cmnih) >_<
- Jalan senatural boleh, walaupun tercover skit, usha sekeliling mane taw ade yg hensem, cun, kiut miut ke, bole la cuci mate..
Soalan 5:
Suruh berucap atau presentation kt depan.... (klu lect open sape nk p dulu)
- Anda terus bangun, bawa pendrive, notes segala dengan konfidennyer, sambil sengih2 (tahniah kpd anda)
- Tolak2 member tak pun jerit2 name beliau (korng jahat taw, tahu tak membe tuh mesti sakit hati n neves sbb korng dok seru2 die)... hahaha
- Suro membe panggil name kite, sebb malu nk bangun sendiri malu *ade ke??* (mungkin perlukan motivasi dan semngt) hahaha
- Tunduk buat2 busy, buat ade kerja tak siap (hei.. tolongla.. taktik da lame la nih.. cube cari style baru).. ^__^
- nih paling best, buat2 lupe.. n terkejut sambil mulut ternganga *over skit* dgn harapan lect. tunde next kelas...
- P toilet sebb neves sangat, n dapatla tgk org len presnt dulu... hohohoho
- ini mmg pasrah... Doa dalam hati, duk diam macam tak wujud kt dalam kelas, bio lect panggil, klu den kena sape ke kena dulu, den pasrah... :))))
***** SEKIAN**** (Mari tingkatkan KEYAKINAN DAN KEBERANIAN DIRI)
Berani kerana benar takut kerana salah.. tapi klu kerja tak siap lebih baik kite duk diam2 buat cmnih..... buat2 lupe.. n terkejut sambil mulut ternganga *over skit* dgn harapan lect. tunde next kelas... hahaha
No comments:
Post a Comment