Macam biasa, semua permulaan akan ada pengakhiran,
Begitu juga dengan sem ni...
Habis untuk sem 1 tahun tiga...
Tapi ia akan bermula semula, pada bulan 2,
bezanya, kali ini ia hampir menuju pengakhiran kitaran belajar dalam diri ini,
semua terserah pada pilihan diri dan kemahuan samada mahu bekerja atau meneruskan pelajaran,
walaupun semua berlalu,
ada satu yang diri ni harap tak akan hilang,
harap ianya berkekalan...
Selamat bercuti semester!
saya, awak, mereka, kamu, dia.... bulat
Begitu juga dengan sem ni...
Habis untuk sem 1 tahun tiga...
Tapi ia akan bermula semula, pada bulan 2,
bezanya, kali ini ia hampir menuju pengakhiran kitaran belajar dalam diri ini,
semua terserah pada pilihan diri dan kemahuan samada mahu bekerja atau meneruskan pelajaran,
walaupun semua berlalu,
ada satu yang diri ni harap tak akan hilang,
harap ianya berkekalan...
Selamat bercuti semester!
saya, awak, mereka, kamu, dia.... bulat
halluuu..wahhh dah nak abish dah study..cepatkan..so hows ur fyp? tajuk mende?
ReplyDeletetajuk kena ubah sikit... huhuhu... xde tajuk tetap lagi... dd ap kabo..
Delete