Okay, INi final Sem ak Kat pulau Pinang...
Ins Sha Allah dalam bulan 9 ak grad...
So, ak rase macam banyak tempat lagi ak tak lawat kat pulau Pinang nih..
Nak tunggu semua org free, mmg tak dan... So ak decide rembat je sape yg free n bawa dorng jalan2,
kirenye teman ak sekali la.... Hahahha,, takde la bosan sgt... :)))
Jadi hari ini... 27/3/2013 - Perjalanan Aku Untuk explore Penang bermula....
Lokasi pertama:
Nasi LINE CLEAR Beratur....
Lokasi: Jalan Penang, Dekat dengan Chowrasta n Balai Polis Timur Laut dengan Mydin sekali ye...
Nak alamat detail nnt aku try search itu pu klu rajin....
Ins Sha Allah dalam bulan 9 ak grad...
So, ak rase macam banyak tempat lagi ak tak lawat kat pulau Pinang nih..
Nak tunggu semua org free, mmg tak dan... So ak decide rembat je sape yg free n bawa dorng jalan2,
kirenye teman ak sekali la.... Hahahha,, takde la bosan sgt... :)))
Jadi hari ini... 27/3/2013 - Perjalanan Aku Untuk explore Penang bermula....
Lokasi pertama:
Nasi LINE CLEAR Beratur....
Lokasi: Jalan Penang, Dekat dengan Chowrasta n Balai Polis Timur Laut dengan Mydin sekali ye...
Nak alamat detail nnt aku try search itu pu klu rajin....

No comments:
Post a Comment