Tetiba terasa jahat,
Tapi da buat,
Nak pusing mase da tak bole...
Waaaaaaa.... tula, len kali hati2.... !___!
Sebenarnye banyak benda bukan2 yang ak da buat sem nih,
Menyesal?? Ade la skit..
Moral value: Jgn ikut perasaan sgt... waaaaa~~~~~~
*minta maaf semua secara sedar atau tak sedar da buat salah*....
tapi rase hebat bile cabar diri buat benda yang ak tak kan buat...
tapi lepas tuh menyesal.. hahhahaha....
Tapi da buat,
Nak pusing mase da tak bole...
Waaaaaaa.... tula, len kali hati2.... !___!
Sebenarnye banyak benda bukan2 yang ak da buat sem nih,
Menyesal?? Ade la skit..
Moral value: Jgn ikut perasaan sgt... waaaaa~~~~~~
*minta maaf semua secara sedar atau tak sedar da buat salah*....
tapi rase hebat bile cabar diri buat benda yang ak tak kan buat...
tapi lepas tuh menyesal.. hahhahaha....
No comments:
Post a Comment