Its nice to have someone around u,
walaupun kita tak rapat dengan die,
tapi kita tetap kawan dengan die,
kita cuba nk rapat dengan mereka,
tapi tak semua org boleh rapat dan selesa dengan kita,
jadi cukuplah dengan dapt tengok n berkawan dengan mereka,
cukup untuk berkongsi cerita suka-suka,
bergembira sama-sama, main sama2, jalan sama2, berbual sama2,
rasa hati gembira bila tengok mereka gembira,
harap persahabatan ini akan berterusan,
Perasaan sayang ini takkan hilang,
dan kita semua akan berjumpa lagi dan menghabiskan masa2 yang ada bersama2...
how grateful to have friends that really know how to enjoy their life,
cause we are same, we are human, we need happiness, we need someone in our life...
cause u all is precious.....
walaupun kita tak rapat dengan die,
tapi kita tetap kawan dengan die,
kita cuba nk rapat dengan mereka,
tapi tak semua org boleh rapat dan selesa dengan kita,
jadi cukuplah dengan dapt tengok n berkawan dengan mereka,
cukup untuk berkongsi cerita suka-suka,
bergembira sama-sama, main sama2, jalan sama2, berbual sama2,
rasa hati gembira bila tengok mereka gembira,
harap persahabatan ini akan berterusan,
Perasaan sayang ini takkan hilang,
dan kita semua akan berjumpa lagi dan menghabiskan masa2 yang ada bersama2...
how grateful to have friends that really know how to enjoy their life,
cause we are same, we are human, we need happiness, we need someone in our life...
cause u all is precious.....
No comments:
Post a Comment